دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 13:57
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

ظرفیت و قابلیت‌ واحدهای دانشگاهی بالفعل شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: در برخی واحدها فعل «ما می‌توانیم» به‌درستی صرف نشده و انتظار این است که ظرفیت و قابلیت‌های واحدهای دانشگاهی به فعلیت برسند.
کد خبر : 409116
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی صبح امروز در جلسه رفع نواقص بودجه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تدبیری خاص و متکی به ذات اقدس خداوند و با روحیه‌ای جهادی به امور رسیدگی می‌کرد و این الگوی بسیار خوبی برای ماست که بتوانیم با چنین روحیه‌ای کارها را به جلو ببریم.


وی افزود: شوراهای دانشگاه باید به سمت شورای واقعی و شورایی که حل‌کننده مسائل است، حرکت کرده و با همفکری و سازماندهی کارها مسیر را برای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب و فردایی بهتر هموار کنند و این جز با تلاش و کوشش میسر نخواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با خطاب قراردادن رؤسای واحدهای دانشگاهی خوزستان  ادامه داد: در برخی واحدها فعل «ما می‌توانیم» به درستی صرف نشده و انتظار این است که ظرفیت و قابلیت‌های واحدهای دانشگاهی به فعلیت برسند و تا مرحله رسیدن به هدف با انسجام کامل پیش رود.


براتی با بیان اینکه در بودجه امسال باید درآمدها بیشتر از هزینه‌ها باشد، گفت: در تمام واحدهای  دانشگاه آزاد در استان خوزستان تبدیل علم به محصول و ثروت با تفکر علمی باید صورت پذیرد تا بتوانیم در جامعه تأثیرگذار باشیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته